Nízkotučná dieta

7. listopadu 2007 v 15:14 | Anavi...® |  Diety
Jennifer Lopez- 168 cm, 58 kg
O kolik se zhubne: o 2 kila za dva dny
Princip: Na jídelníčku jsou nízkotučné potraviny s vysokým obsahem balastních látek (vlákniny). Kdo chce zhubnout, nesmí denně sníst víc než 1600 kalorií.
Pozitiva: Rychlé zhubnutí za krátkou dobu. Ideální, když chcete shodit jen 1-2 kila.
Negativa: Naposled se jí už v 16 hodin. Tato dieta je tedy nevhodná pro všechny, k jejichž pracovním povinnostem patří i večeře s obchodními partnery.
Zdravotní hledisko: Vynechání tučných jídel je skvělé pro snížení hladiny cholesterolu, pro srdce a krevní oběh. Časná večeře povoluje také v žaludku "spánek", a to znamená, že se potrava dobře stráví ještě předtím, než jdete do postele.
Tvrdý kurz: Jennifer Lopez vyhledává nízkotučná jídla s vysokým obsahem balastních látek. Podle vlastních údajů zná nazpaměť seznam kalorií u více než 1000 potravin a ty také pozorně počítá od rána do večere. Hlad mezi hlavními jídly zahání krajícem celozrnného toastu nebo bio energetickou tyčinkou. Dezertům a sladkostem se tato Latinoameričanka vyhýbá zásadně velkým obloukem. Kromě klíčů a mobilů pak v její kabelce vždy najdete láhev s neperlivou vodou, které denně vypije 2 litry. I když je její pracovní plán naplněný k prasknutí a jeden termín stíhá druhý, trénuje kromě tanečních choreografií denně ještě minimálně hodinu tae-bo- vydatná kombinace aerobiku a kickboxu (při tréninku tak spaluje zhruba 480 kcal za 30 minut). Tak zvyšuje svou denní spotřebu energie. Zpěvačku a herečku ani sláva neuchrání před přibíráním, a jak sama přiznává- jen málo žen má štěstí na rychlou látkovou výměnu, my ostatní musíme tvrdě pracovat na tom, abychom si udržely postavu.
Nízkotučný jídelníček Jennifer- Snídaně- Lívanec s kiwi a jogurtem light, oběd- kuře po orientálsku, večeře- hovězí svíčková po mexicku.
Dietní triky:
Zpěvačka se tuků nevzdává úplně- jen nahradila nasycené tuky, po kterých se tloustne (máslo, tuk na pečení atd.), zdravými nenasycenými omega3- mastnými kyselinami (v olivovém oleji, rybách, ořechách a listové zelenině), které potřebuje i štítná žláze.
Nejméně každé tři hodiny si Jennifer dopřeje menší porci zdravého jídla a ze zásady nikdy jídlo nevynechává. Jen tak se totiž nevystavuje nebezpečí, že by ji mohl přepadnou neovladatelný hlad.
Místo plnohodnotného jídla se podává častěji proteinový nápoj. Ten zahání hlad a šetří boky.
Pizza? Ano, ale i když není na dietě, dá si ji Jennifer Lopez maximálně 1x za měsíc. Je to však něco za něco. Po pizze smí následovat už jen zelenina.
Pizza se salámem a eidame- 240 kalorií
Pizza Quattro Formaggi- 240 kalorií
Pizza s ananasem a šunkou: 160 kalorií
Pizza se zeleninou: 135 kalorií.
Latinoameričanka nejraději vaří při svého manžela portorikánské speciality ze své vlasti. Aby při vaření moc neochutnávala, mívá během kuchtění v ústech žvýkačku.
Pokud si chce večer vzít šaty obzvlášť zdůrazňující postavu, vypije ráno trochu horké vody s citronem- na vyprazdňování a celý den jí jen japonskou Miso polévku- vývar plný zeleniny.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 marty321 marty321 | Web | 23. července 2008 v 15:14 | Reagovat

chcete zhubnout? mám pro vás jedoduchý recept: hýbejte se. Pokud nevíte jaký pohyb je pro vás ten nejlepší pak určitě klikněte na web a vyberete si...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama